Teraszos honlapok optimalizálása, PR-cikk linképítés
A terasz hálás fogalom. A szó hangzása és jelentése kellemes, szerencsés ötlet volt ennek a blognak a címébe emelni. Jól jött képzőművészeti és irodalmi tárgyú posztok publikálásánál, hiszen jelenthette a kiállított vagy bemutatott művek és megbeszélésük színterét, de felölelhetett bármi mást is a VilágTerasz. Budapesti vendéglők külső tereire is utalhatott. Igazán nagy haszna akkor lett, amikor a blog mögött álló web-team télikertes-teraszos témájú honlapok optimalizálásába kezdett. Ez a tevékenység tudvalevőleg arra irányul, hogy egy adott weboldal bizonyos kulcskifejezésekkel minél jobb helyre kerüljön a Google találati rangsorában. Ez két módon érhető el: egyfelől a honlap tartalmának relevánsnak kell lennie az adott keresőszóra – pl. télikertépítés Budapest – nézve, másfelől külső hivatkozások sokaságának kell az adott webhelyre mutatnia ahhoz, hogy a rangsoroló algoritmusok fontosnak, értékesnek ítéljék. Ehhez szükséges, hogy az anchor text is tartalmazzon kulcsszót – de ne halmozza őket.
Teraszfűtés témában cikk- és linkelhelyezés
Külső hivatkozások megjelenhetnek spontán módon is, de úgy is, hogy keresőoptimalizálással (SEO) foglalkozó szakemberek szervezik, helyezik ki őket. Ezt a folyamatot linképítésnek nevezik és hatékony linknek az a hivatkozás számít, amelyik a témában illetékes weboldalról mutat a támogatott honlapra.
Nos, ez a bloghely a terasszal kapcsolatos minden témában releváns közlőhelynek számított, így az itt megjelentetett úgynevezett PR-cikkekbe helyezett linkek jelentősen hozzájárulhattak például a teraszbeépítésel foglalkozó weboldal Google-helyezéseinek növeléséhez. Kincset ért akkor is, amikor a teraszfűtés került napirendre, ugyanis remek írásoknak adhatott helyet arról szólván, miért praktikus kültéri körülmények között az infrasugaras fűtés. Azért, mert közvetlenül a tárgyakat és testeket melegítik, nem az elillanó levegőt. Megtudhattuk azt is, hol ajánlatos, villamossági cikkeket forgalmazó melyik webáruházban milyen fűtőberendezést, milyen típusú infraterméket vásárolnunk erre a célra, továbbá ha infrapanelt, infrasugárzót használunk a teraszon, annak mi a költsége. Esetleg megoldható-e, hogy napelemes rendszerrel összekapcsoljuk.
A tech jellegű public relations cikkek esetleg untathatják az olvasókat, így szórakoztató írásokat is közöltünk (Egy pszichothriller szócikkei) és illusztrációs anyagról gondoskodva fraktálgrafikák és fűtött télikertek sokaságát is bemutattuk. Kivi, füge, narancs házilagos termesztéséről is szóltunk és a Tiszta Víz projekt keretében ajánlottunk innovatív technológiával készült fertőtlenítőszert. De a jól megírt PR-cikk nem csupán egy termék bemutatására alkalmas, hanem például a tájékozódás lehetőségeit tágítva helyet adhat az infrafűtés előnyeiról és hátrányiról szóló véleményeknek és tapasztalatoknak is.
Ez egy honlap SEO tech .blogbejegyzés. Téma: Teraszfűtés – Infrasugárzók. Eszköz és módszer: PR-cikk elhelyezés linképítés céljából. Infrapanel vélemények bemutatása – Állítás: A teraszon az infrafűtés energiatakarékos megoldás. Cáfolat: Magas villanyszámla. Releváns link elhelyezés optimalizált weboldalon. A fűtött télikert előnyeiről szóló honlapok optimalizálása.
Google helyezés javítás - weboldal keresőoptimalizálás - pr-cikkek
honlap optimalizálás és keresőmarketing a Budapest Teraszon - google seo - pr linképítés | eredeti pr cikk elhelyezés - tiszta forrás | weblap seo - google első hely
Kommentek